keskiviikko 19. huhtikuuta 2017

19/04/17

IMG_8690

Täytyy sanoa, että en oikein sään puolesta tietäisi missä kuukaudessa mennään. 11 päivän päästä on jo toukokuu, enkä ole vielä kertaakaan pukenut päälleni kevättakkia. Ihanko varmasti nyt ollaan jo pitkällä huhtikuussa? Tänä aamuna pyöräilin seitsemän aikoihin töihin, ja vaikka ulos vilkaisulla taivas olikin pilvetön, niin kylmä siellä oli. Pakkasta.

Aloitin tosiaan joskus kuukausi takaperin työt tekstinkäsittelijänä, puran siis lääkäreiden saneluita. Oon niin kiitollinen, että sain työn, jonka tekeminen onnistuu opiskelun ohella ja josta on myös sen kannalta hyötyä. 8 tunnin työpäivät menee ohi ihan silmänräpäyksessä, kun työ on mielenkiintoista.

Mulle kuuluu pääasiassa siis oikein hyvää. Pääsiäisen vietossa olin kotikotona Somerolla, missä aika kului suurimmaksi osaksi ulkoillen, syöden ja matkoja suunnitellen. Tulin takaisin Turkuun maanantaina, mutta loma mulla loppuu vasta ensi viikolla. Loppuviikon aikana olisi tarkoitus opiskella, urheilla ja ihan vaan kerätä voimia vappuviikkoa varten. Ensimmäistä opiskeluvuotta on jäljellä enää neljän kokonaisen viikon verran, mikä on kyllä ihan hullua. Aika on mennyt pelottavan nopeesti, mut ainakin oon ottanut vuodesta kaiken irti.

IMG_8619 IMG_8702 IMG_8668

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti