lauantai 3. syyskuuta 2016

IHANA SYKSY

IMG_0657 IMG_0694IMG_0670 IMG_0674 IMG_0687 IMG_0709 IMG_0699 IMG_0712

Vesisateen ropina ikkunalaudalla, pimeät illat, kurkkukipu ja käheä ääni, metsäretki perheen kanssa, ensimmäiset maahan pudonneet lehdet ja värjäytyneet puut, viikonloppu Somerolla, huonon olon aiheuttanut bussimatka, saunominen, kahvilassa istuskelu, monta kupillista teetä, pitkästä aikaa kameralla kuvaamista, sohvalla makoilua ja pitkään nukkumista - syksyn ensimmäinen viikonloppu.

Elämä on ollut kiireistä koko elokuun ja aika mennyt ihan siivillä. Viime päivinä oon ravannut bileistä toiseen, mennyt muutaman tunnin yöunien jälkeen jonottamaan lippuja kaverin kanssa fetussitseille, ollut saamaton tekemään yhtään mitään kouluhommia ja oivaltanut niin monta asiaa tästä elämästä. Aina yhtä ihana ja mun lemppari vuodenaika on vasta edessä, ja mä oon aika varma, että se tulee olemaan mun elämän tähän astisista syksyistä paras.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti