perjantai 10. kesäkuuta 2016

VIIME AIKOINA...

IMG_7124

Oon istunut autossa ainakin 800km ajomatkan verran, mut mun mielestä se on ollut enemmän kuin jees. Kuulokkeet vaan korville.

Oon syönyt ainakin kahdeksan korvapuustia, monta palaa suklaata, pizzaa, kasan itsetehtyjä sämpylöitä, automatkalla puolet karkkipussista ja liikaa leipää. Eh, oiskohan kannattanut syömisen sijaan vaikka paastota ensi viikolla koittavaa reissua varten?

Oon käynyt mökillä rantasaunassa, mutta en oo kyennyt vielä kastamaan talviturkkia. Pikkuveli kävi järvessä, mut ihan oikeesti, jos ilma on +7°C, niin ei kiitos.

Oon pukenut ulos vaatetta enemmän kuin tyyliin maaliskuussa. Äsken päällä oli pitkähihainen, huppari, tuulitakki ja kuoritakki + lapaset. En oo kyllä ollut täällä mökillä ikinä näin kylmällä ilmalla, mut on tässä ainakin yks positiivinen asia - ei oo sääskiä!

En oo jännittänyt viiden päivän päästä koittavaa matkaa laisinkaan. Oikeastaan sellainen tietynlainen odotus puuttuu kokonaan, mikä on tosin hyvä asia - kerrankin oon osannut elää ihan vaan päivä kerrallaan ja nauttia vaan paikallaan olemisesta. 

En oo urheillut ikuisuuksiin, jos ei kävelyä koiran kanssa lasketa. Motivaatiota ei oo nimeksikään eikä juoksulenkille lähtö houkuta. Ehkä ryhdistäydyn heinäkuussa, kun palaan takaisin Turkuun ja kalenteri näyttää tyhjääkin tyhjemmältä.

Oon oikeasti vaan ollut. Mennyt sinne minne on milloinkin ollut tarkoitus mennä, mutta mieluiten vaan ollut paikallaan. Jotenkin niin ihanaa, ettei tarvitse miettiä mitään, ei tarvitse tehdä melkein mitään ja elämä vaan on tässä.

2 kommenttia :

  1. olemisessa ei oo mitään vikaa! joskus on pakko täydentää fyysisiä ja henkisiäkin energiavarastoja vaan olemiselle ;-) kiva kuulla että teillä on ollut mukavaa näistä keleistä huolimatta :-) ihana "kuulumis" tyyppinen postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sano! On kyllä jotenkin ihanan rauhallinen ja rentoutunut olo. Ja tosiaan, oon kyllä nauttinut, vaikka onkin pitänyt kerrospukeutua eikä oo viitsinyt lähteä soutamaan tonne tuuleen tai uskaltanut kastaa talviturkkia. :-) Mut ei oikeestaan haittaa ees yhtään! Kiva kuulla, kiitos! <3

      Poista