perjantai 22. huhtikuuta 2016

25 PÄIVÄÄ

IMG_6707 IMG_6700

Mun teki ihan tajuttomasti mieli tulla kirjoittelemaan, kun viettelen just parhaillaan ihan yksikseni perjantai-iltaa. Kuvia ei ylläri ylläri oo tullut otettua lähes ollenkaan, joten kuvituksena mun työnurkkaus, joka on kaukana siitä, miltä haluaisin sen näyttävän vielä joku kaunis päivä. Seinää koristaa kasa biologian juttuja ja musta välillä tuntuu, että hukun kaikkiin mun paperi- ja kirjakasoihin.

Enää 25 päivää. Täytyy sanoa, että aika on mennyt täällä Turussa tosi nopeesti. Iltasin ollaan käyty siskon kanssa lenkillä ja viime perjantaina vietettiin muutama tunti keskustassa kahvilassa istuskellen ja jutellen. Valmennuskurssia on ollut lähes joka päivä ja oon ajanut pyörällä enemmän kuin viime vuosina yhteensä.

Ajatukset harhailee enemmän ja enemmän jo kesässä ja Italian matkassa, joka tuntuu melkein liian hyvältä ollakseen totta. Vietettiin eilen pari tuntia asuntoja katsellen ja saatiin hommattua majoitukset kahteen paikkaan. Vielä pitäis löytää yöpaikka yhdestä paikasta ja sit päästäänkin vaan odottelemaan kesäkuuta. Ja sieltähän se tulee. Mua vähän pelottaa, miten nopeasti pääsykoe on jo tulossa, mut aion pitää mielen kasassa ja luottaa itseeni. Tsemppiä kaikille, jotka on samassa tilanteessa Vielä jaksaa!!

8 kommenttia :

  1. Tsemppiä hei sulle, oot huikeen ahkera ja todella toivon että saat sen haluumas paikan! :)

    VastaaPoista
  2. Tsemppiääää!!!! Enää pikkuinen loppurutistus, oot tehnyt ihan hurjasti töitä tän kaiken eteen!!♥

    VastaaPoista
  3. tsemppiä urakkaan! mihin oot hakemassa? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) turun hammaslääkikseen!

      Poista
  4. Tsemppiä lukemiseen!! Itellä ekat pääsykokeet ohi ja nyt odottelen toukokuun 9. päivään asti, että seuraava materiaali julkaistaan :D Sitten sitä luetaan taas kuukausi ahkerasti!! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Oho, no sulla onkin sitte vielä urakkaa edessä! Mä oon kyllä toivottavasti aika onnellinen sitte 18. toukokuuta jos ei vaan tarvis enää ikinä vilkastakaan näitä kirjoja.. :D

      Poista