tiistai 12. tammikuuta 2016

UUSIA KOSMETIIKKATUOTTEITA

Ostin joulukuun puolella aika paljon uusia kosmetiikkatuotteita sekä sain muutaman myös joululahjaksi, joista melkein jokaisesta on muodostunut sellanen aika lempparituote omassa ryhmässään! Ajattelinpa siis jakaa ne täälläkin, koska näistä suurin osa on sellaisia, jotka on tullut varmasti jäädäkseen.

IMG_4756

Mun iho on näin talvella ja varsinkin kylmällä ilmalla todella kuiva, mutta oon ollut aina niin laiska rasvaamaan sitä, että yleensä varsinkin käsitaipeet kutisee ja on täynnä ihottumaa. Ostinkin yhtenä päivänä apteekista ACOn kuivalle iholle tarkoitettua kosteusvoidetta, koska se tuntui käsiin testatessa kuivuvan todella nopeasti. Nyt oon jopa jaksanut käyttää tätä aamuin illoin ja plussaa tämä saa hyvästä tuoksusta nopean kuivumisen lisäksi.

Sain joululahjaksi tätä Vichyn Aqualia Thermal -sarjan kosteusvoidetta kasvoille ja täytyy sanoa, että eron huomaa todella selkeästi, kun on käyttänyt näiden parempien voiteiden sijaan ainakin jo vuoden verran Nivea Softia, joka tosin on edelleen hyvä perusvoide sekä toiminut mun iholla. Iho tuntui pehmeämmältä ja ihanan sileältä heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen. Voide imeytyy nopeasti, kosteuttaa ja sen koostumus on kaikin puolin aika täydellinen.

IMG_4768

Paketeista paljastui jouluaattona myös jonkin aikaa toiveissa ollut MACin Pro Longwear -huultenrajauskynä sävyssä Staunchly Stylish sekä poskipuna sävyssä Dainty. Kynä sopii täydellisesti huulipunasävy Fauxin kanssa ja poskipuna on sellainen ihanan raikas sekä neutraali. Tykkään molemmista niiin paljon!

IMG_4855

Yksi suosikkijoululahjoista oli ehdottomasti Miss Diorin hajuvesi, jota oon käynyt lähes joka kerta tuoksuttelemassa kaupoissa pyöriessä ja joka on ollut kaikista tuoksuista vaan se kaikkein paras mun makuun. Ah, niin täydellinen!

IMG_4762

Mä en oo oikeestaan koskaan ajatellut, että deodorantin pitäisi olla muutaman euron markettidödöä kummoisempaa ja oonkin aina tottumuksesta vaan ostanut sieltä hyllystä jonkun ihan hyvänhajuisen. Yhtenä päivänä aloin sitten miettimään, että ehkä voisin panostaa siihenkin kerta teen niin kaikkien muidenkin tuotteiden ohella - käytähän deodoranttia kuitenkin joka päivä. Nappasinkin yhdellä joulunjälkeisellä ostosreissulla Sokoksesta mukaan Biothermin deodorantin, koska se oli alennuksessa sekä sain päälle vielä henkilökunta-alen.

IMG_4787

Joulukuiselta Tallinnan reissulta lähti mukaan pari uutta sivellintä - Real Techniquesin sculpting brush sekä Ecotoolsin sivellin. Ensimmäistä oon käyttänyt varjostuksien tekemiseen ja jälkimmäisellä oon laittanut puuteria sekä poskipunaa.

IMG_4839

Oon käyttänyt jo pitkään Lumenen irtopuuteria, kunnes se meni hetki sitten loppumaan ja ajattelin ostaa tilalle tällä kertaa jotain muuta. Kivipuuteria en oo käyttänyt varmaankaan moneen vuoteen niiden jätettyä sellaisen pienen kammon epätasaisen väristä ihoa kohtaan. Uskaltauduin kuitenkin netistä lukemieni suosittelujen ansiosta ostaa Isadoran Velvet Touch Compact Powder -puuterin sävyssä 10 Sheer Transparent. Oon tykännyt tästä tosi paljon jo pelkästään sen takia, että tätä on paljon nopeampi käyttää kuin sitä aikaisemmin käyttämääni irtopuuteria.

IMG_4764

Anttilassa oli Lumenen meikit aika huikeassa alennuksessa, joten olihan mun pakko käydä ostamassa uuden kulmakarvageelin lisäksi meikin pohjustusvoide, kun sekin alkaa pian loppumaan. Oon käyttänyt nyt vuoden ajan sitä CC-primeriä, josta oon tykännyt niin paljon, etten voi enää mitenkään levittää meikkivoidetta ilman pohjustusta. Halusin kuitenkin testata tällä kertaa jotain muuta, joten ostin Lumenen Bright Now Blur -voiteen, joka lupaa siloittaa ihoa tehden siitä mattapintaisen. Toimii! Lumenen pohjustustuotteet sekä meikkivoiteet on kyllä hintalaatusuhteeltaan ihan parhaita - niitä en vaihda!

Löytyykö teiltä samoja tuotteita vai oliko nää ihan uusia tuttavuuksia? Kertokaahan mulle teidän omia lemppareita! :)

8 kommenttia :

  1. Mistä liikkeestä ostit nuo siveltimet Tallinnasta? :) Oon itse pian menossa ja noi on ollut kauan ostoslistalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaubamajan kosmetiikkaosastolta löytyy! :) olis tehny mieli ostaa ne kaikki, mut ei ollut tarvetta kun noille kahdelle haha.

      Poista
  2. Mulla on kans ihan sama homma noiden Lumenen pohjustus- sekä meikkivoiteiden kanssa, ne on vaan niin parhaita että en ehkä ikinä aio vaihtaa! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Ja edullisiakin vielä, kaikki siis kohdillaan :D

      Poista
  3. http://rosalias-inspirations.blogspot.fi/2016/01/link-your-blog-favourites-101.html

    Pääsit blogini suosikit postaukseen, käy kurkkaamassa! :)

    VastaaPoista
  4. Lumenen tuotteet on kyllä aina niin hyviä! Yki suosikkini tältä Lumenelta on eyeshadow primer, suosittelen kokeilemaan:) luomiväri pysyy hyvänä lähes koko päivän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :) mä en itseasiassa käytä luomivärejä oikeestaan laisinkaan, mut pitää kokeilla jos tulee tarve!

      Poista