torstai 28. tammikuuta 2016

MILTÄ MUN ARKI NÄYTTÄÄ ?

Mulle jokainen päivä viikosta on tavallaan samanlainen ja arkea. Viikonloppuisin on yleensä vähän jotain muutakin tekemistä kuin lukemista, mutta muuten mun aika kuluu suurimmaksi osaksi nenä kiinni kirjassa tai vaihtoehtoisesti kännykässä, haha. Eli ei mun arkeen sisälly oikein mitään muuta lukemisen ja satunnaisten salitreenien sekä jokapäiväisten koiranulkoilutuslenkkien lisäksi. Aika tylsää, joo. Siksi etsinkin ilonaiheita ihan pienistä asioista ja tuun onnelliseksi Hilman iloisesta hännänheilutuksesta, poikaystävän näkemisestä viikon jälkeen sekä siitä, jos oon saanut paljon aikaan päivän aikana. Niin ja pitäähän sitä välillä myös hakea onnellisuutta materiaalin kautta - joten, muutamat Zalandopaketit silloin tällöin tekee nekin tästä lukuarjesta ihan mukavaa ;-D Mutta kurkatkaa nyt vielä, miltä ne mun päivät sitten ihan oikeasti näyttää - eli pitkästä aikaa videooo! Ja kertokaa ihmeessä, mitä olitte mieltä :-)

PS. Klikatkaa laatu HD:ksi!
 

4 kommenttia :

  1. Tosi kiva video, ihanan arkisia juttuja! :)

    http://sannamarian.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :> tätä oli kyl kiva tehdä!

      Poista
  2. En kestä kuinka täydellinen Hilma on! Ps. Kiva video!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana! Onhan se tommonen söppänä :> ja kiitos paljon!

      Poista